Strategia PR dla PZPN

Opis forum


#1 2010-02-04 12:11:23

Agaz

Użytkownik

Zarejestrowany: 2009-12-21
Posty: 25
Punktów :   

komunikacja, metody, główne przesłania

poniżej opracowana komunikacja zewnętrzna i wewnętrzna - prośba aby to przeczytać - żeby później się nie okazało, że każdy pisze co innego i to się kupy nie będzie trzymać

KOMUNIKACJA ZEWNĘTRZNA- GŁÓWNE ZAŁOŻENIA

•    Współpraca z gminami – obiekty sportowe, inwestycje, renowacje, programy dla młodzieży

•    Program „Moje boisko-orliki” – współpraca z gminami – gmina zamiast szukać terenu pod inwestycję może współpracować z klubami sportowymi – boiska już istniejące można odnowić i przystosować do potrzeb programu a jednocześnie podnieść ich jakość co będzie się przekładać na lepsze wyniki miejscowej drużyny piłki nożnej. Współpraca na linii PZPN -gmina- Ministerstwo Sportu


•    Kampania – organizowanie dni piłki nożnej- „Weekend z piłką” – zawody młodzieżowe z udziałem arbitra, warsztaty dotyczące przepisów gry w piłkę nożną, akcja „Zostań sędzią” – spotkania najmłodszych z sędziami oraz z doświadczonymi arbitrami, opis pracy sędziego, prezentacja ciekawych materiałów dot. nietypowych sytuacji w pracy sędziego, wyzwania, jakie stoją przed sędziami

•    Kampania medialna – promowanie akcji „Weekend z piłką”, „Zostań sędzią”, opracowanie logo
    „Weekend z piłką” – rodzinne spotkania na terenie obiektów miejscowych klubów, organizowane zawody piłkarskie w grupach wiekowych oraz zawody rodziców, grupy mieszane z zawodnikami miejscowego klubu piłkarskiego, równorzędnie organizowany piknik – współpraca z gminami, współfinansowanie
    „Zostań sędzią” – program promujący karierę sędziowską, spotkania z sędziami, również I ligi, edukacja, przybliżanie pracy sędziego, programy organizowane przy współpracy klubów sportowych, powiązane z „Weekendem piłki nożnej”; organizowanie spotkań również w szkołach podstawowych – w ramach lekcji wychowania fizycznego, spotkanie z sędziami, wspólna gra w piłkę nożną, edukacja w zakresie przepisów, zachęcanie do zostania sędzią

•    Współpraca z mediami – informowanie o zmianach, jakie są planowane w strukturach PZPN (projekt powołania komisji rewizyjnej, zmiany w statucie itd.)

•    Modernizacja strony internetowej PZPN – przejrzystość informacji, bieżące informacje dostępne dla użytkowników, promowanie „Weekendu z piłką” oraz akcji „Zostań sędzią”

ZASADY KOMUNIKACJI ZEWNĘTRZNEJ

o    PRZEJRZYSTOŚĆ INFORMACJI
o    PROMOWANIE PIŁKI NOŻNEJ
o    WSPÓŁPRACA NA POZIOMIE LOKALNYM


METODY KOMUNIKACJI ZEWNĘTRZNEJ

•    Media :

    „Weekend z piłką” – warsztaty dla dziennikarzy – przekazanie założeń programu oraz sposobu jego realizacji, zaproszenia dla dziennikarzy przy organizowaniu spotkań (głównie dziennikarze miejscowych gazet)
    „Zostań sędzią” – komunikaty prasowe zawierające informacje niezbędne dla kandydata na sędziego, informacje dotyczące zalet bycia sędzią  (hasło – „niech Twoja pasja stanie się Twoim zawodem”)
    Kontakty z lokalnymi dziennikarzami, przekazywanie bieżących informacji o PZPN, planowanych działaniach, organizowanych imprezach
    Aktywne informowanie o bieżącej sytuacji w PZPN, poczynionych zmianach i realizowanych projektach – polityka „otwartych drzwi”

Cel działań – docelowy profil wizerunkowy – PZPN jako organizacja dbająca o promowanie sportu, integrująca lokalne społeczności; przybliżenie PZPN i ocieplenie wizerunku poprzez spotkania z działaczami, prezentowanie ich pracy „od kuchni”; nastawienie na przejrzystość i pełną jawność informacji – przesłanie – chcemy zmian, zmieniamy się – możecie to zobaczyć.


•    Instytucje rządowe i władze lokalne:

    Zaproszenia dla lokalnych władz do honorowego uczestnictwa w organizowanych wydarzeniach, propozycja patronatu nad imprezą
    Kontakty z lokalnymi władzami dotyczące form współpracy przy projektach promujących sport oraz aktywny styl życia

Cel działań- włączenie się w życie lokalnej społeczności, promowanie piłki nożnej, PZPN jako element lokalnej rzeczywistości, przesłanie – współpracujmy dla osiągnięcia wspólnych celów

•    Opinia publiczna:

    Oświadczenia prasowe – zmiany w PZPN, organizowane akcje
    Wkładki do magazynów sportowych promujące „Weekend z piłką” oraz akcję „Zostań sędzią”
    Organizowanie „drzwi otwartych” w miejscowych klubach piłkarskich

Cle działań- przejrzysta informacja, upublicznienie działań, promowanie społecznych projektów, przesłanie- PZPN to nie beton, PZPN to grupa ludzi z pasją, chcemy Was włączyć w nasze przedsięwzięcie, twórzmy razem polską piłkę


KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA – GŁÓWNE ZAŁOŻENIA

•    Praca nad zmianami w statucie PZPN – przepisy przeciwdziałające korupcji, sprzyjające jawności działań – praca w gronie eksperckim, również z udziałem osób z zewnątrz
•    Projekt powołania komisji rewizyjnej – nadzór nad budżetem PZPN
•    Opracowanie nowego systemu kursów sędziowskich oraz zasad awansu
•    Zaangażowanie w realizację projektów 2012, Weekend oraz Sędzia
•    Współpraca na poziomie lokalnym (2012, Orliki, akcje promocyjne)

ZASADY KOMUNIKACJI WEWNĘTRZNEJ:

o    JAWNOŚĆ DANYCH
o    ODDOLNE INICJATYWY I DZIAŁANIE
o    SPRAWNE KANAŁY KOMUNIKACJI
o    SZEROKA EDUKACJA

METODY KOMUNIKACJI WEWNĘTRZNEJ:

•    Organizacja szkoleń wewnętrznych – obejmujących projekty Weekend, Sędzia

Cel działania – przygotowanie członków PZPN do realizacji projektów

•    Wydawanie wewnętrznej gazetki organizacji – materiały edukacyjne, informacje
o bieżących projektach, etapy realizacji oraz ich efekty

Cel działania  – usprawnienie komunikacji, przekazywanie bieżących informacji, podkreślanie dokonywanych zmian, ich rangi i znaczenia dla całej organizacji, integracja członków PZPN, propagowanie określonych postaw etycznych zgodnych z założeniami strategii

•    Opracowanie struktury komunikacji wewnątrz PZPN – przejrzysta informacja, z jakim problemem do kogo możesz się zgłosić, niezbędna zwłaszcza dla nowych sędziów

Cel działania – wzrost poczucia bezpieczeństwa w ramach struktury PZPN, położenie nacisku na informację zwrotną

•    Opracowanie atrakcyjnych programowo szkoleń dla nowych sędziów oraz szkoleń okresowych dla aktualnych członków

Cel działania – promowanie aktywności sędziowskiej, poprawa jakości pracy sędziów, pogłębienie wiedzy

•    Opracowanie zasad awansowania sędziów oraz weryfikacji posiadanej przez nich wiedzy – praca w gronie ekspertów przy szerokich konsultacjach z członkami PZPN

Cel działania – odbudowa utraconego zaufania członków, okazanie determinacji w dążeniu do pozytywnych zmian, przełamanie schematycznego myślenia o PZPN

Ostatnio edytowany przez Agaz (2010-02-07 15:47:13)

Offline

 

#2 2010-02-05 14:38:59

Michał

Użytkownik

Zarejestrowany: 2009-12-22
Posty: 14
Punktów :   

Re: komunikacja, metody, główne przesłania

no tak napewno to mi pomoze daj Twoje gg bo musimy jeszcze pogadac na ten temat własnei

Offline

 

#3 2010-02-05 15:56:26

Agaz

Użytkownik

Zarejestrowany: 2009-12-21
Posty: 25
Punktów :   

Re: komunikacja, metody, główne przesłania

Hej,

Michał - zgdonie z rozmową telefoniczną ja robię 5 i 6 a Ty z Kinga pkt. 7

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.stijo.pun.pl www.snoopdogg.pun.pl www.poke-game.pun.pl www.onepiecepbf.pun.pl www.merkury.pun.pl